Monday, August 29, 2011

Aditas


Mata baru aku. First pakai malam tadi. Nak try-try jek. Susah gila kot sbb dah setahun tak pakai. Asyik melekat dekat jari je. Puas ditenyeh masuk mata. Sampai berair mata. Hahaha. 
Pagi tadi, nak keluar, pas mandi terus pakai, then mata aku kabur-kabur. Mata aku besar mcm ADITAS. Aku tak berapa suka sbb aku nak mata Grey. Bukan mata alien Aditas. =,=

Lepas tu, aku jalan-jalan beli barang. Aku pelik kenapa aku macam tak boleh bace surat khabar. Macam pening-pening dan kabur. Mak aku ckp kalau tersalah pakai power, nanti mata juling. Tp mata aku tak juling pon. So aku assume aku pakai dengan betol. Hahaha.

Pening giler kepala aku pakai contact lens tu. Balik je, aku terus change contact lens, dr kanan ke kiri, kiri ke kanan. Owh okey. Aku nampak dengan jelas. nak d'jadikan cerita, aku memang tersalah pakai power. Hahahaha. Left dengan Right pon aku salah. Hahahaha. Adeh. Nasib baik tak juling mata aku. Hahahaha.

Tp terus terang aku ckp, aku tak berapa suka contact lens kali nie. Sbb mata aku besar dan hitam walaupon aku amik warna grey. Aku nak mata grey!!! Bukan mata Alien Aditas. T___T
Dan adik aku asyik panggil aku Alien Aditas sepanjang shoping tadi. =.=

Tu je nak cerita. besok aku berangkat ke Johor kalau tak de apa-apa masalah. 

Selamat Berhari Raya Semua. Pandu berhati-hati okey!! =)

No comments:

Post a Comment