Tuesday, August 16, 2011

People

Assalamualaikum. Hello guys.*tak berapa nak bersemangat. Heh~


Hari nie, most of group DPA4A dah present for their ENT asignment. Tinggal dua lg group, termasuk group aku ntk minggu depan. Cmne nak wat financial?? camne?? camne???!! *Im dead.
Aku tak tawu ape akn jd dgn presentation ENT aku tuh. Aku ni dah la lomah psal kira-kira ni. Aduh. *kene cari hubby accountant nie. kekekeke.


Okey. Aku terpikir. Actually dah banyak kali pikir. Aku ni annoying sgt ke? Aku tak tahu lah pulak kalau aku try mesra dengan orang tu, dia rase mcm aku sakitkan hati dia ke apa. Aku takkan bergurau dengan orang tu mcm tu kalau dia tak start dulu. Tapi bila aku gurau balik, dia pulak nak bertacing dgn aku. Aku tak paham la. #itu baru satu.

Lagi satu aku betol-betol tak paham dengan group ni. Since part 1 smpai la skrg, dia punya layanan kat aku. Hamboi. Mmg tak pandang aku mcm manusia. Nak kata aku rampas BF dia tak de pulak. Puas dah aku cuba berbaik dgn dia. But still dia layan aku mcm toooot~

Dan aku pelik dgn akak-akak senior kt dlm rumah nie. Lepas mem-mem aku sumer pindah, diaorg act lain mcm. Mcm annoying+sombong.Ceh. Kalau hang wat aku camtu, aku tak kesah. Aku mmg dah biasa wat hal sendiri. Dah terbiasa pon hidup sendri. Dan aku bersyukur sgt-sgt Allah beri aku kawan yg tak memilih. Hidup kat University ni bnyak ajar aku psal kehidupan. Thanx ntk budak2 yg wat aku terluka suma, sbb korang lah aku tahu nak berdikari dlm University nie.

STUDY LAW LA WEH!!

#The End

No comments:

Post a Comment