Monday, August 15, 2011

Grey!

Assalamualaikum,

Hey, wats up readers and bloggers?

Hari ni, aku berbuka sorang-sorang je sbb my housemate semua dah pindah. Tinggal aku dengan akak-akak senior yg tidak begitu rapat. Tapi aku tak kisah pon sbb aku hanya buat hal aku sendiri tanpa memikirkan masalah2 di luar bilik kerana akhirnya aku dpt menikmati katil aku sendiri. Hohoho~

Seronok dan luas rase nya apabila hanya aku dan juniorku yg tinggal di dalam master bedroom. Hati seolah2 teriak keriangan dan rasa mcm nak balik cepat-cepat dari kelas kerana katil di bilik seolah-olah memanggil-manggil ntk di temani. Hihihi. Apa-apa pun, syukur alhamdullah atas kurniat nikmatMu ini Ya Allah. :)

Pada waktu dan saat nie, sesungguhnya aku tidak sabar ntk menanti 26 hrbulan di mana aku akan start balik rumah dan bercuti selama seminggu. Dan paling tidak aku sebarkan ialah, untuk memenuhi janji yg diberi oleh ayah dan mama ntk beli contact lens. Haaaaa..sudah lama tidak memakai contact lens. Kali ni, raya ni, aku nak beli warna GREY. Mcm nie,



Or mcm nie, yang bulatkan mata,


  Okey tak? hihihi.
Tapi aku tak reti sgt nak membulat-bulatkan mata nie. Aku prefer yg biasa je. Tak mau lah aku jd mcm Aditas, habis jd Alien! ( Khas ntk peminat Lawak Kampus shj ) hahaha..Lagipon aku kene pakai yg ade power, so, aku lebih suka yg biase, tp berwarna. Tapi kalau mama prefer yg membulatkan mata, aku on je. Kikikiki. Siyesly, aku takut nak pakai yg colorless, terbayang2 kalau tibe-tibe tak jumpe contact lens tu kt dlm mata. Hahaha. *scary derr

Hahaha, okey la, btw, aku ade test Rabu nie. Test Law. Adehh. Lomah eden nak menghafal kes-kes tu. Cahyyokk Qistina!! =D

No comments:

Post a Comment