Saturday, August 13, 2011

Everything is screwed up~

Assalamualaikum, Sambil menahan sakit di punggung kerana lantai yg keras, ingin sy menyatakan bahawasanya sy telah pon selamat pulang ke rumah. Yeay! Yeay! Yeay! Heee.. 

Tetapi sedih dan rasa bersalah atas apa yg berlaku. Perkara yg dirancang smuanye screwed up..hurm. Aku igtkan aku akan pindah rumah dgn housemate aku nie, dah angkut semua barang, tibe2 dapat berita yg aku dah dapat rumah yg aku mintak. Adeh. Kenapa lah tak bagitahu awal2..semuanya jd kusut..tp alhamdulillah dah setel petang tadi. Penat aku angkut barang dr rumah ke rumah, ulang alik, tp tak jd pindah.*Rasa mcm hilang 10 pauns. LOL. =,=

Apa- apa pun nak mntak maaf sgt kt kawan2 terutama sekali Fynas. So sorry my dear. :(

Besok harap-harap aku dapat shoping dgn happy dan girangnye. Hihi. Tak sabar!


Gambar nie di ambil oleh Iera masa tengok lukisan kt Fakulti Art and Design. Tibe- tibe teringin nak boyfriend dr Art and Design sbb dpt kongsi minat diaorang. Hihi. *berangan sekejap. 

Oh ya, thanx kt kawan yg tak serik-serik iaitu Ummi Amirah atau Iera. Kesian dia kene marah dgn aku tadi. Tp dia cool je..even die tengah terbakar jugak. Hahaha. Thanx sayang. Sayang awak ketat-ketat sebab awak pon syg sy!!! :)

No comments:

Post a Comment