Monday, September 5, 2011

I am Down

Assalamualaikum,

Im really sad and down right know. Totally sad. :(
Alhamdulillah yesterday I got what I want but today, He take something that also effect in my life, my studies. I failed one of my test. I am totally down and sad.

Maybe I'm too careless. And myb tu bukan rezeki aku. It's okey. Semua org ade masa-masa susah dye bak kata En. Bestiey. Thank u so much. Don't know why I do feel so much better when I told u about my day whether good or bad. U are the best bestiey in my life. I need to put more effort supaya aku tak kecundang. Aku tak nak kecundang kt pelajaran. Hurm, Allah tu Maha Memberi dan Maha Kuasa.

Semalam merupakan hari yg bahagia, hr ini, hari yg menyedih dan merunsingkan.
Jadual final aku, QMT, LAW dan PAD berderet pulak. Hurm. Semoga Allah beri aku kekuatan.
Kalau Dia beri aku kebahagian hari ini, Dia juga boleh menarik kebahagiaan tu sekelip mata.
Aku berharap mama ayah percayakan aku dan berikan aku sokongan.

Ganbatte for this week, quiz PAD 310 and Presentation, Semoga Berjalan dgn Lancar! Aminn!


No comments:

Post a Comment