Sunday, May 15, 2011

Strong Dear!

Assalamualaikum!

Dear girls, na mention kt cni...I'm forgot my another blog email!! Password igt tp email ta igt..pfftttt..=.=.
I'm soooo sorry, that's y ta pat na update blog tu. Ta twu cmne ley lupe email dye. Ughh..=.=.

But, today, I have a great time wif my family. Kteowank p jalan2 kt Pahang and makan udang galah..om nyom3. ;p

**sedapnyewwwww

My stomach is totally full!

Hehe..after that, kteowank singgah kt Ampang point and okeyla, jmpe owank2 Korea kt sne... *ntah2 cina. lolx. Ta ramai sgt, tp ade la jmpe gurl nie, santek! and I guess that is really Korea..sbb mata dye bulat..comel!! hehe.

Btw, na share stu story nie..I really dont understand pengajar2 kt Malaysia nie.
Klu ta ske student tu, failkn dye. I mean, u mmg ade hak na wat cmtu, tp itu sgtlah tidak profesional if he makes his work perfectly but u failed him just because of "design awk ta menarik, bosan" . Pdahal ade lg member student nie yg ta siap but got C- ,

I do really shocked because he really do his work, bknnye ta siap, siap!!! but this lecturer bg D kt student nie??
Helooooo..architect nie bknnye kos yg snang...yg men lekat2, tmpal2 kayu patu hntar...
Be profesional la sket..U tu lecturer..bkn cikgu..boleh kata lg tnggi dr cikgu.
Ishh..ta paham la aq dgn lecturer cmni!

Hurrmm..for my bestiey, I hope u'll be strong. I'm always support u k! Alwayss...


p/s : **Nasib baik lecturer Eco ta mcm nie. Mudah2 Macroeconomy dpt result yg ok.. Aminnn!!

No comments:

Post a Comment