Sunday, July 24, 2011

Tinggal sehari lagi.

Assalamualaikum,

Tgl sehari untuk ape? Sudah tentu, waktu aku untuk bersenang lenang sudah pon smpai ke penghujungnya.
Dlm mase 24jam, aq bakal meninggalkn Serdang dan kmbali ke Lendu. Adeh.
Rase lemah je nak menyebut Lendu tu. Kerja yg bertimbun srta asgmnnt yg menimbun. Adehh.

Okey. Cuti nie dgn trus trangnye aku tak rase mcm cuti krana waktu2 cuti aku telah diambil oleh kelas memandu aku. Hurm. Sgt geram dan geram dan geram, terima kasih.

Aku pasti akan merindukan segalanye yg ada disini, dan di Seremban. Oh ya, aku bru shja pulang dr rumah kesayangan aku iaitu Seremban. Rumah di sna jauh lebih slesa dr di Serdang nie.
Mengapa? Rasenye tak perlulah di hebohkn di sini. Sgt2 memalukn. Hahaha.

Balik tadi peti ais tak brtutup rapat? Tgn siapalah yg brtuah sgt tu. Aku ke? tak mungkin. huhu.

No comments:

Post a Comment