Monday, July 25, 2011

Hari ini ~ 2

Okey. Sgt sakit hati bile tak dpt nak bukak Tumblr. Adeh. Ntah mengapa, loading nye mmbuatkn aku tak tahan nak menunggu lalu menutup tab Tumblr tersebut. Adehhhh lagi.

**menguyah biskut

Hari nie, balik shj dari kelas, aku terus menjamah nasi berlaukkan ikan (curik tempoyak sket dr Iera) dan balik rumah dengan buntu. Aku tak tawu nak buat apa. Nak wat keje..malas. Nak study..apatah lagi. Adehh lagiiii. Bukak2 movie..tontonlah cerita Lovely Complex. Cerita Jepun. Sgt sweet cerita nie. Aku harap aku pon akan dapat cerita yg sweet2 mcm nie jugak nnt.

**berangan

Hee...dan aku cukup tertarik dgn ayat intro dlm cerita nie. Sampai post kt Facebook skali.

If you fall in love with someone,
As a result you come to hate yourself,
This someone is not meant for you.
This someone is not your destiny.

Sgt2 have deep meaningkan? Rase nye tak perlu aku jelaskan, cukuplah aku ckp,
Kalau dia benar2 sygkn kita, dia akn terima kita dgn seadanya.   
Tp kalau yg buruk tu haruslah di ubah. :)

Besok trip balik rumah! eh bukan trip pegi Putrajaya..heeee. Tak sabar nak masuk the Palace of Justice! Kene pakai heals ke?? adehh. Tak mungkin aku nak pakai heals berjalan sni. Abes melecet2 kaki aku lagi nnt. Flat shoes jela! Heee. =D

1 comment: