Sunday, July 31, 2011

Down With Love


Assalamualaikum, cuti hujung mnggu bakal berakhir bg aku. Balik dr Seremban pg tadi, aku trus menonton cerita Down With Love dr couple terkenal Taiwan, Jerry Yan dan Ella. (skrg msh together lg atau tak? =/ )
Tak tawu pulak aku. heee.
Cerita ni sgt cute sbb Ella nie klu brlakon dye suke buat muke comel die yg ganas2 tu. Hee. Itu dah memang personaliti dia kot, smpai dia dapat curi hati pelakon yg terkenal dgn gelaran Dao Ming Si nie. Aku sgt minat Jerry sbb dia sgt cool dlm cerita Meteor Garden dan sgt handsome dlm cerita Down With Love niee.. Awww..awwwww...


Sweetnye dieorang nie. =))


Okey fine. Aku jeles! Jerry sgt handsomeeee *melting

Rasa kemalasan membuak2 dlm diri ntk kembali ke kandang. Adehh. Aku pasti akn rindukan Serdang LAGI.
Okey2, to all readers, HAPPY RAMADHAN KAREEM, jgn tinggal puasa, bnyak2 wat amalan ( peringatan ntk diri ini jugak ) semoga kita tidak mensia2kan bulan Ramadhan yg mulia ini. =)

No comments:

Post a Comment