Sunday, July 24, 2011

Oh Melaka

Assalamualaikum.

Okey, meng-update post di Melaka bandaraya Bersejarah. Selamat sudah aku pulang ke sini. =.="
Balik2 shj, aku trus naik  menyapu seluruh rumah dan mencuci baby2 ku, dan baby baru ku yg brname Edward ntk menemani Bella. Well okey, I just changed her name to Bella, sbb die dah ade peneman.
Sepasang gitu. Ahaks. :D

Sangat2 sesuai name Edward ntk si jantan tu sbb mase aku bru2 shj beli tadi, aku nak pegang boleh pulak dia mengeluarkna bunyi vampire yg sgt2 menakutkan? terkejut aku. Hahaha.
Walauapepun, dia tetap comel dgn warna bulu dia yg perang2 tu.*tambah satu sbb2 knape d'beri nama Edward :p

Lepas dah kemas dan mandi semua, aku terus On lappy sbb tringat log report kedua kene hantar pada
minggu ke - 11. Adeh. Bila sampai je kt Melaka nie, hidup aku hnya pikirkan kerja..kerja..kerja..dan
asgmnnt..asgmnt...dan asgmnt...Adeh.. -___-


**SIGH


Entah bila la hidup aku nak berhenti dari memikirkan kerja dan asgment? Muke aku juga yang menjadi mangsa. =,=

No comments:

Post a Comment