Wednesday, November 2, 2011

What a Lovely Day

Woohoooo!!! woooohooooooo!!!!! Oh yeah... oh yeahh... *smbil membuat tarian Hilarry Duff bila gembira.

Alhamdulillah!! Syukur sangat2 akhirnya dapat jugak aku merasa kebahagiaan lulus test JPJ. Nie adalah kali ketiga aku ambil test JPJ. Akhirnya pass jugak. Pening kepala aku kalau tak pass. Duit banyak pakai woo.
So, sebagai payment, hari ini aku kene memasak untuk makan malam. Hehehe. No biggie la mama. hihi. Masak sambal udang la kot. Hee.

Still rasa macam tak percaya aku dah pass. *cubit-cubit pipi. Okey. Sakit. Memang bukan mimpi..heeee. Semua nie berkat doa family dan kawan2. Dan izin Allah akhirnya lepas jugak. Even banyak kali kene marah dgn pegawai tu, tp akhirnya dia senyum jugak. hihihi. Thank youu. :))
Dah tak tawu nk jelaskn kegembiraan macam mane. Amik la gambar nie. hahaha.



Comel kannn :p

Okey la, buhbaiii!! :DD

1 comment: