Friday, October 7, 2011

You will never satisfied

Assalamualaikum,

Hello readers. ^^
Siyesly, manusia memang tak pernah puas apa yg mereka ada kan? yeah. Termasuk aku. Contoh?

~Mase exam tak sabar2 nak cuti. Bila dah cuti bising sbb bosan tak tawu wat pe. Kalau kerja, bising penat.
~Bila tak de bf/gf bkecoh kt satu dunia single, kesepian dan kesunyian. Bila dah ade gf/bf bila gaduh je selalu mengadu "lebih baik tak de bf/gf kalau macam nie"
~Mengadu rumah sewa mahal tp bila dapat kolej bising cakap kolej nie bosan la, jauh la.
~Bila muka bersih bising cakap badan gemuk. Bila badan okey, bising muka berjerawat la, berminyak la.

Apa lagi yang kita tak puas? macam2 lagi. Macam-macam mende kite slalu mengadu. Manusia sememang nya tak pernah puas.

Tapi ini satu mende yg aku tak paham. Ada seorang hamba Allah nie. Dia kenal aku since form 1.
Oh ya, aku mengaku masa aku sekolah memang aku jahat. memang aku nakal. Memang aku jahil. Tapi semua orang tak lari dari melakukan kesilapan, samada sekarang atau masa akan datang.
Dia bencikan aku dan sakit hati dengan aku sbb aku berubah. I mean, di saat masa aku betol2 tunjukkan semua orang aku "jahat" termasuk kawan2 dia. (tak perlu kot aku mention apa aku buat..mende lame :) )
Dan dia tak boleh terima mende tu. Dan baru2 nie aku berbaik dengan dia balik. Tapi dia tak nak rapat dengan aku sbb dia kata aku dah berubah. Aku terlampau baik. Wth?

Ni jelah mende yg paling aku tak boleh terima. Dia tak nak terima aku sebab dia kata aku dah lain. Dah baik sgt. Haha. Siyesly, mmg aku bengang + tak paham dgn sikap orang mcm nie.Aku tak paham apa yg dia nak sebenarnya. Padahal dulu bukan main lagi dia sakit hati, bencikan aku sampai tak  nak tengok muka aku bila aku "tersesat" mcm tu. Haha.

Sometimes, people can get sooo funny with their stupid behaviour. Like me and you.


#The End

2 comments: